Ajankohtaista

Kategoriat
marraskuu 20, 2019

Asiakastyytyväisyyskyselyiden palautetta

Asiakastyytyväisyyskyselyiden palautetta

Työterveys Lappica seuraa säännöllisesti yritys- ja henkilöasiakkaidensa tyytyväisyyttä työterveyspalveluiden tuottamiseen. Lappicassa on mahdollisuus antaa palautetta vastaanottokäyntien yhteydessä Roidu-järjestelmän kautta (palauteautomaatit), verkkosivujemme kautta https://www.lappica.fi/tietoa-meista/anna-palautetta/ sekä vuosittain tehtävillä asiakastyytyväisyyskyselyillä.

Lähetimme lokakuussa yritys- ja henkilöasiakkaillemme Työterveyslaitoksen Avain-kyselyt tiedossa olevien sähköpostiosoitteiden kautta. Kyselyn vastasi 77 organisaation edustajaa ja 1636 henkilöasiakasta. Vastaajat olivat kuntien, kuntayhtymien tai yksityisten yritysten edustajia.

Vastauksista päällimmäisenä nousi työterveyshuollosta annettavien ohjeiden ja toimintaehdotusten asiantuntemus ja toteuttamiskelpoisuus. Vastanneet olivat tyytyväisiä terveystarkastusten sisältöön. Työterveyshuoltopalvelut koettiin kokonaisuudessaan hyväksi. Keskeiseksi kehittämisehdotukseksi kyselystä nousee tiedonkulku työterveyshuollon, yritysten ja henkilöstön kesken. Vapaissa vastauksissa nousseet palautteet käsittelemme henkilöstön kesken.

Vastaanottokäynteihin liittyvän asiakastyytyväisyyden mittauksessa saamamme keskiarvo oli 9,4 (n=897) viimeisen puolen vuoden seurannassa (Roidu). Tämän perusteella noin 86 % vastaajista (NPS-luku) suosittelisi palveluitamme muillekin.

Image

Ohessa asiakkaiden arvio saamastaan palvelusta viimeisen puolen vuoden ajalta. (Klikkaamalla kuvaa, saat sen suuremmaksi)

Kiitos vastaajille!

Jätäthän jatkossakin palautteesi palauteautomaatin kautta. Palautetta voit antaa myös verkkosivujemme kautta https://www.lappica.fi/tietoa-meista/anna-palautetta/
Saamamme palautteen myötä kehitämme jatkuvasti toimintaamme.

 


Kategoriat