Ajankohtaista

Kategoriat
26 helmikuun, 2021

Asiakastyytyväisyyskyselyiden palautetta

Työterveys Lappica seuraa säännöllisesti yritys- ja henkilöasiakkaidensa tyytyväisyyttä työterveyspalveluiden tuottamiseen. Lappicassa on mahdollisuus antaa palautetta vastaanottokäyntien yhteydessä Roidu-järjestelmän kautta, verkkosivujemme kautta https://www.lappica.fi/tietoa-meista/anna-palautetta/ sekä vuosittain tehtävillä asiakastyytyväisyyskyselyillä.

Lähetimme tammikuussa 2021 yritys- ja henkilöasiakkaillemme Työterveyslaitoksen Avain-kyselyt tiedossa olevien sähköpostiosoitteiden kautta. Kyselyn vastasi 68 organisaation edustajaa ja 1452 henkilöasiakasta. Vastaajat olivat kuntien, kuntayhtymien tai yksityisten yritysten edustajia.

Vastauksista päällimmäisenä nousi kokemus työterveyshuollon asiantuntemuksesta ja puolueettomuudesta. Vastaajat kokivat Lappican huolehtivan yksilön tietoturvasta. Työterveyshuoltopalvelut koettiin kokonaisuudessaan hyväksi. Keskeiseksi kehittämisehdotukseksi kyselystä nousevat terveystarkastusten ja työterveysneuvottelujen sisällön ja järjestelyjen kehittäminen sekä tiedonkulku työterveyshuollon, yritysten ja henkilöstön kesken sekä työterveyshuoltosopimuksen sisällön avaaminen työntekijöille.

Vapaissa vastauksissa nousseet palautteet käsittelemme henkilöstön kesken.

Lappican vastaanottokäyntien yhteydessä annettava palaute Roidu-järjestelmän kautta on ollut poissa käytössä Covid19-pandemian vuoksi. Asiakkailla on ollut mahdollisuus antaa palautetta verkkosivujemme kautta. Vastaanotto-käynteihin liittyvän asiakastyytyväisyyden mittauksessa saamamme keskiarvo oli 9.44 (n=848) vuonna 2020 (Kuva 1.). Tämän perusteella noin 86 % vastaajista (NPS-luku) suosittelisi palveluitamme muillekin.

Image

Ohessa asiakkaiden arvio saamastaan palvelusta viimeisen puolen vuoden ajalta. (Klikkaamalla kuvaa, saat sen suuremmaksi)
Kiitos vastaajille!

Jätäthän jatkossakin palautteesi palauteautomaatin kautta. Palautetta voit antaa myös verkkosivujemme kautta https://www.lappica.fi/tietoa-meista/anna-palautetta/
Saamamme palautteen myötä kehitämme jatkuvasti toimintaamme.


Kategoriat